אטרקציות ברודוס

שייט ברודוס

מדריך סוגי השייט ברודוס שיעשה לכם סדר

שרוצים להזמין שייט ברודוס חשוב לדעת שיש כמה סוגים של הפלגות שכל אחת מהן יכולה להציע לכם חוויה שונה וייחודית. טרוול רודוס פה בשביל לעשות לכם עם כל סוגי השייט הנפוצים, הזמנת כרטיסים ומידע חיוני שיעזור לכם לצלוח את ההזמנה בקלות!

שייט מומלץ ברודוס – סוגי השייט שיש

להלן הטבלה המלאה של סוגי השייט הכי שווים באי – הכנו לכם טבלה מסודרת שתעשה לכם סדר עם 5 המקומות הכי שווים לשייט, בנוסף תראו בהמשך את כל סוגי ההפלגות הכי טובות ברודוס!

#

סוג כרטיס

מחיר

הזמנת כרטיסים

1

45 דקות שייט עם חלונות שקופים באזור העיר העתיקה.

החל מ- 42 ש"ח
 

2

3 שעות שייט בסירה גדולה, כולל אפרול, בירות ויין ללא הגבלה.

החל מ-119 ש"ח

3

שייט לאי סימי עם 3.5 שעות להסתובבות באי.

החל מ-117 ש"ח

4

6 שעות שייט "הכל כלול" ארוחה, אלכוהול ושחייה

החל מ-240 ש"ח

5

8 שעות שייט בסירה האדומה המהירה לאי סימי ולחופים.

החל מ-198 ש"ח

  • במהלך הזמנת הכרטיס תקבלו את כתובת היציאה המדויקת ושעת ההזמנה.
  • כל הקרוזים יוצאים מאזור העיר העתיקה.
  • מומלץ לשריין מראש כרטיסים עקב עומס עצום בקיץ.

כל סוגי השייט של רודוס

להלן כל סוגי השייט שיש ברודוס דרך אתר Tiqets, יש לבחור את סוג השייט, להסתכל על נקודת היציאה ומה כלול ולשריין מקום, בנוסף באתר זה יש לנו קוד קופון עבורכם של 5% הנחה על כל כרטיס, הקלידו קוד קופון TICLI ותהנו מהנחה בלעדית!

האם שווה לעשות הפלגות ברודוס?

אחת מהאטרקציות המיוחדות של רודוס זה ללא ספק ההפלגות המיוחדות שלו שמומלץ מאוד לשלב אותן בכל חופשה. הזמנים הכי טובים לסגור את ההפלגות הם בין יוני לאוקטובר שזה שיא העונה החמה!

שימו לב שמדובר על אטרקציה מאוד פופלרית והרבה מהסירות לא גדולות מאוד (עד 50 איש) לכן יש לשריין מקום מראש על מנת להבטיח את ההפלגה שלכם.

כמה עולה הפלגה ברודוס?

המחיר עבור ההפלגות עשוי להשתנות בהתאם לסוג השייט שתבחרו וזמן השייט. מחיר ההפלגה מתחיל מ-60-70 ש”ח לשייט קצר ובסיסי ויכול להגיע עד ל-300 ש”ח לשייט עם ארוחות ואלכוהול.

אנחנו ממליצים לקחת לכל הפחות שייט של 3-4 שעות עם עצירה במפרצים או איים סמוכים על מנת להנות מהחוויה בצורה מושלמת!

loader-image

כן, במרבית ההפלגות יש אפשרות לארוחות על הסיפון או בעת העצירות. הרבה מהחבילות הבסיסיות כוללות כיבוד קל כמו פירות, עוגיות, קפה ותה, אבל ניתן גם להוסיף בתשלום נפרד ארוחת צהריים או ערב מלאה. המטבח על הספינות מגיש בדרך כלל מנות יווניות אותנטיות כמו סלטים, קציצות דגים, קבבים, פסטות ומוסקה.

להזמנת שייט עם ארוחה לחצו כאן.

ברוב המקרים, בהחלט כן. ההפלגה ברודוס יכולה להיות חוויה נפלאה לכל המשפחה, במיוחד עם הנופים המרהיבים, חופי החלומות והמים הצלולים. הרבה חברות שייט מציעות סיורים ואפשרויות ייחודיות לילדים, עם פעילויות בידור כמו "ציד אוצרות", משחקי חוף או מופעי ליצנות. חלק מהאוניות גם מצוידות במתקנים ייעודיים לילדים כמו מגלשות מים, טרמפולינות או אזורי שעשועים.

5/5 - 2 הצבעות

כתבות אחרונות

Back to top button