אטרקציות ברודוס

עמק הפרפרים – כל מה שצריך לדעת על הפארק המדהים ברודוס !

עמק הפרפרים רודוס

עמק הפרפרים הוא שמורת טבע באזור רודוס, יוון. העמק נקרא על שם הפרפרים המאכלסים אותו, והוא גם ביתם של מגוון חיות בר אחרות. היא הוכרזה כשמורת טבע ב-1980 ומשתרעת על שטח של כשישה קמ”ר.

הוכרז כשמורת טבע מאז 1980. העמק נקרא כך מכיוון שהוא מאכלס יותר מ-20 מינים של פרפרים ובעלי חיים אחרים. העמק משתרע על שטח של 6 קמ”ר, מה שהופך אותו לאחד האזורים המוגנים הגדולים באירופה, עם המערכת האקולוגית הייחודית שלו מושך אליו המון תיירים  מדי שנה.

מה יש לראות במקום ?

עמק הפרפרים נוצר על ידי עמותת פרפר רודוס, עמותה מקומית שהוקמה בשנת 1990. המטרה העיקרית של העמותה היא להגן על הפרפרים ובתי הגידול שלהם. היא עושה זאת על ידי יצירת שמורות, מקומות קדושים וגנים עבורם.

העמק הוא ביתם של מינים רבים של פרפרים ועשים בסכנת הכחדה. הוא מציע סיורים מודרכים למבקרים שרוצים לראות אותם במיטבם. את הסיורים מובילים מדריכים מיומנים החולקים מידע על הסביבה ותושביה עם המבקרים תוך כדי הליכה בשבילי העמק.

בנוסף יש שלל פרפים מיוחדים שניתן לראות בפארק: “Papilio syriacus”, “Papilio machaon”, “Papilio rumanzovia”, “Papilio anchisiades

איך מגיעים לעמק הפרפרים ברודוס ?

הוא ממוקם כ-20 קילומטרים מהעיר רודוס. הדרך הקלה ביותר להגיע לשם היא ברכב או באוטובוס. אם אינכם שוכרים רכב, אז עדיף לקחת את האוטובוס ממרכז העיר רודוס.

ישנן שתי דרכים להגיע לעמק הפרפרים:

1) אפשר לקחת אוטובוס מהעיר רודוס שלוקח כשעה ועולה 6 אירו לאדם לכיוון.

2) לחילופין, אפשר לקחת סיור מאורגן מהעיר רודוס הכולל תחבורה ודמי כניסה ב-25 אירו לאדם (מינימום 2 אנשים).

כתובת ושעות פתיחה של פארק הפרפרים

שעות פתיחה: הפארק פתוח כל יום במהלך השבוע בין השעות: 8:00-19:00, שמונה בבוקר עד שבע בערב.

כתובת: Rhodes 851 06

סרטון נחמד של סיור במקום:

פארק הפרפרים ברודוס – שורה תחתונה

ללא ספק מדובר על אחת מהאטרקציות המיוחדות שיש לרודוס להציע, המקום מתאים מאוד לסיור של שעה -שעתיים, בסופו גם תגלו חנות מזכרות נחמדה במיוחד ובמהלך הסיור תהנו גם מטבע, גשרים, מים זורמים והמון סוגים שונים של פרפרים.

טיול בפארק הפרפרים מתאים גם לזוגות וגם למשפחות עם ילדים, הוא נמצא במרחק די קרוב לעיר עצמה ולמי שלוקח חופשה של כמה ימים בעיר כדאי מאוד להגיע למקום ולהנות מהייחוד שלו.

אפשר להזמין כרטיסים מראש לפארק ולהגיע בצורה עצמאית מה שיכול לחסוך זמן בחיפוש סוכן שלפעמים לוקחים מחירים יקרים יותר.

4.7/5 - 39 הצבעות

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button