מגזין רודוס

מלונות ברודוס עם בריכה פרטית

יש מבחר גדול של מלונות ברודוס עם בריכה פרטית וכדאי לכם לבחור מלון שנותן תמורה טובה למחיר. הבאנו לכם את רשימת המלונות המומלצים שיש בהם חדרים עם יציאה לבריכה על בסיס מיקום, חוות דעת של מבקרים וכמובן – תמורה למחיר.

מלונות ברודוס עם בריכה פרטית – 5 המלצות

אז עשינו בדיקה ומחקר מעמיק, אלה 6 המלונות שנחשבים למומלצים על ידי מבקרים ברודוס.

1. מלון אולימפיק

מלון 5 כוכבים שנמצא באזור איקיסה המפורסם. יש אפשרות להזמין לינה על בסיס ארוחת בוקר, חצי פנסיון, או הכל כלול. מדובר על מלון מפואר במיוחד עם חדרים שיש להם נוף עוצר נשימה, מסעדות, חוף פרטי, מתקני ספורט וצוות בידור. שימו לב שהחדרים עם הבריכה הפרטית נקראים “סוויטת סופריור עם בריכה” ורק בחדרים אלה יש בריכה פרטית (למבוגרים בלבד!) מחיר ללילה בעונה מתחיל מ- 500 יורו.

לחצו כאן לבדיקת זמינות חדרים במלון

תמונה מהאינסטגרם של מלון אולימפיק:

2. מלון אקווה גרנד

מלון 5 כוכבים למבוגרים בלבד והוא על בסיס לינה של ארוחת בוקר, או חצי פנסיון. המלון נמצא ליד העיר הלבנה לינדוס שנחשבת לאחד האתרים היפים ביותר ברודוס (מאוד מרוחק ממרכז העיר רודוס עצמה אז שימו לב). במלון יש חדרים עם בריכה פרטית, מסעדות, בידור וגם ספא. המלון נחשב לבוטיקי והוא מאוד יתאים לכם אם אתם רוצים חופשה שקטה ויוקרתית ליד האזור הכי יפה ברודוס. האוכל הוא בסגנון גורמה ויש מטעמים מיוחדים מהמטבח היווני. המלון במרחק של חצי שעה נסיעה מרודוס ברכב. מחיר ללילה בעונה מתחיל מ-600 יורו.

לחצו כאן לבדיקת זמינות חדרים במלון

חדרים עם בריכה פרטיס במלון אקווה, מהאינסטגרם של המלון:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by AquaGrand Resort (@aquagrandresort)

3. מלון קאסה קבנה

מלון 5 כוכבים גם הוא למבוגרים בלבד שנמצא ברודוס באזור פלירקי ויש לו חדרים עם בריכה פרטית. המלון מדהים ביופיו ונחשב לבוטיקי ושקט. החדרים מאובזרים היטב ויש כמה סוגים של חדרים עם בריכה פרטית. תמצאו איבזור מלא מכל מה שצריך ומרחק נסיעה של 10 דקות ממכז רודוס. מחיר ללילה בעונה מתחיל מ-400 יורו.

לחצו כאן לבדיקת זמינות חדרים במלוןמלונות ברודוס עם בריכה פרטית - כל ההמלצות מבוקינג

סרטון מהאינסטגרם של המלון:

4. מלון פלדיום

מלון 5 כוכבים נוסף שנמצא באזור קליתאה. במלון יש חדרים עם בריכה פרטית והוא נמצא במרחק של 5 דקות נסיעה ממרכז העיר. המלון נחשב למבוקש מאוד על ידי ישראלים והלינה על בסיס ארוחת בוקר, או חצי פנסיון. ספא מפואר עם שלל טיפולים מחכה לכם. בריכות, אוכל עשיר וחדרים עם בריכות ונוף לים. למי שרוצה בתשלום נוסף אפשר להנות מ-4 מסעדות נהדרות שיש במלון, המלון מתאים גם עם ילדים. מחיר ללילה בעונה מתחיל מ-400 יורו.

לחצו כאן לבדיקת זמינות חדרים במלון

הבריכה הגדולה, תמונה מהאינסטגרם של המלון:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Rodos Palladium (@rodospalladium)

5. מלון אטריום פרסטיז’

מלון 5 כוכבים מדהים ביופיו ולא ממש מוכר ברודוס אבל נחשב לפופולרי מאוד בקרב ישראלים. הלינה היא על בסיס ארוחת בוקר, או חצי פנסיון. ויש במלון בריכות פרטיות נהדרות עם נוף לים. הוא נמצא באזור פראסוניסי שנחשבת ליחסית מרוחקת ממרכז רודוס (שעה נסיעה) ומתאים לחופשה שקטה ושלווה באי על בסיס חופים, אירוח ברמה גבוהה במיוחד ופינוקים יוקרתיים. מעבר לארוחות שבמלון יש בו גם מסעדות איטלקיות ויווניות (גורמה) וגם מרכז ספא מדהים, מדובר באחד המלונות הכי טובים למי שמחפש שקט וחוות אירוח ברמה גבוהה במיוחד. מחיר ללילה בעונה מתחיל מ-400 יורו.

לחצו כאן לבדיקת זמינות חדרים במלון

בריכה עם נוף לים, מהאינסטגרם של מלון אטריום פרסטיז’:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Atrium Prestige (@atriumprestige)

מתי כדי להזמין מלונות עם בריכה פרטית ברודוס ?

בדרך כלל מדובר במלונות בוטיק, או מלונות גדולים שיש בהם חדרים עם בריכה פרטית. ככלל אנחנו ממליצים להזמין לפחות כ-3 חודשים את החדר שלכם במלון.

האם כל חדר במלונות שציינתם ברודוס הוא עם בריכה פרטית ?

לא, שימו לב בתהליך ההזמנה שלכם שיש חדרים שהם ללא בריכה פרטית, לכן יש לבחור את החדר שכולל את הבריכה (בדרך כלל המחיר יקר יותר)

4.9/5 - 31 הצבעות

כתבות אחרונות

Back to top button