מגזין רודוס

וילות ברודוס – 5 וילות מומלצות שכדאי להכיר בטיול הבא באי

יש המון אופציות להשכרת וילות ברודוס לטיול מה שיכול לתת לטיול אווירה מיוחדת ולא כל כך יקרה כמו שרבים חושבים. הבאנו לכם 5 וילות שנחשבות למומלצות על ידי מבקרים מבחינת מיקום,  תמורה למחיר ופסיליטיז.

וילות מומלצות ברודוס – 5 המלצות

אז יוצאים לדרך, זו הרשימה ששווה לכם להכיר!

1. וילה לאקז’רי

נמצאת באזור חוף לארדוס, במקום יש בריכה גדולה ואינטרנט בכל החדרים, הווילה משופצת היטב ולמי שרוצה להכין על האש יש גם אבזירים וציוד למנגל. הווילה נמצאת במרחק של חצי שעה נסיעה משעה התעופה. מחיר ללילה בעונה מתחיל ב-150 יורו.

לבדיקת זמינות חדרים לחצו כאן.

2. וילות סלקוס

נמצאת באזור סלקוס באזור לא רחוק מקמירוס. הווילות כוללות איבזור מלא בחדרים, מגבות, מטבח ובריכה נהדרת. הווילה מעוצבת יפה ומתחוזקת היטב. המיטות נוחות מאוד והיא מתאימה לאירוח של 4 אנשים לפחות. מחיר ללילה בעונה מתחיל ב-200 יורו.

לבדיקת זמינות חדרים לחצו כאן

3. וילה רוזמרי

וילה עם 4 חדרי שינה שמתאימה לאירוח של לפחות 7 אנשים. נמצאת באזור כפר שנקרא בשם מלונה ויש בה מרפסת יפה ובריכה די גדולה. היא במרחק נסיעה של חצי שעה ממרכז העיר רודוס. מתקנים להכנת בשרים על האש ואיבזור מלא. מחיר ללילה בעונה מתחיל ב-300 יורו.

לבדיקת זמינות חדרים לחצו כאן

4. וילות אתריון

מתחם וילות שנמצא באזור החוף של גאנדי. יש אופציות להשכרה זוגית של קבוצה עד 6 אנשים. יש בהן בריכות, מטבח עם מדיח, גז ומיקרו והרבה פינות ישיבה. נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה מאזור לינדוס וכשעה נסיעה מנמל התעופה של רודוס. מחיר ללילה בעונה מתחיל ב-400 יורו.

לבדיקת זמינות חדרים לחצו כאן

5. וילות פנתאון רודוס

מתחם וילות יוקרתי ויפה מאוד שנמצא באזור אפנטו. וילות מאובזרות מאוד ומפנקות וגם לא רחוקות משדה התעופה שנמצא במרחק של 20 דקות נסיעה בלבד. אזור הווילות קרוב לעיר ונמצא במרחק קצר מסופרים ומרכזי קניות. הבריכה במקום גדולה מאוד. ניתן להזמין לינה לבין 5-10 אנשים והמקום מדורג בין הגבוה ביותר באזורי הלינה של רודוס. מחיר ללילה בעונה מתחיל ב-500 יורו.

לבדיקת זמינות חדרים לחצו כאן

כמה זמן מראש צריך להזמין וילות ברודוס ?

חשוב לזכור שהווילות המבוקשות והטובות נתפסות הרבה זמן מראש. לכן אנחנו ממליצים להזמין ולשריין מקום לפחות כ4-5  חודשים מראש לפני הטיול שלכם באי.

האם הווילות ברודוס זולות יותר ממלונות ?

מאוד תלוי איך מסתכלים על זה, מצד אחד ווילה יכולה להכיל יותר אנשים, מצד שני במלון יש גם אוכל ושתייה ולא צריך להוסיף על זה כסף. ככלל אם נשווה את הווילות הכי טובות למלונות הכי יוקרתיים המחיר להשכרת וילה יצא זול בטווחים של 30-40 אחוז.

4.8/5 - 32 הצבעות

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button