מגזין רודוס

מלונות ברודוס עם פארק מים

פארק מים פליראקי ברודוס הוא אחד הפארקים הגדולים באירופה ויש כמה מלונות מומלצים שנמצאים בקרבתו. למעשה האופציה הטובה ביותר לבילוי בפארק היא לקחת מלון בקרבתו ובמרחק נסיעה, או הליכה קצרים. הבאנו לכם 5 המלצות מיוחדות על המלונות הכי שווים שנמצאים בקרבת הפארק ועם אופציה להשוואת מחירים

מלונות ליד פארק מים ברודוס – 5 המומלצים

אז יוצאים לדרך, אלה 5 המלונות המומלצים על פי חוות דעת של מטיילים, מיקום ותמורה למחיר.

1. מלון לה מרקיז

אחד המלונות המוכרים ברודוס, מדובר על מלון 5 כוכבים על בסיס הכל כלול ובעל שטח עצום. במלון עצמו מעל 5 בריכות שחייה ויש גם בריכות פרטיות. הלינה על בסיס הכל כלול ויש גם מסעדה יוונית – ים תיכונת נהדרת. תוכלו גם להנות משתיה ואוכל 24 שעות ביממה. הוא אחד המלונות הכי קרובים לפארק המים במרחק של 700 מטר בלבד. מחיר ללילה מתחיל בעונה מ-400 יורו.

בדקו והשוו חדרים דרך בוקינג בדקו והשוו חדרים דרך אגודה בדקו והשוו חדרים דרך קיאק

לה מרקיז, תמונה מהאיסנטגרם:

2. מלון פגסוס

מלון פגסוס שוכן ממש בסמוך לחוף פליארקי המוכר ויש לו גם בריכות שחיה. הלינה במלון היא על בסיס לינה וארוחת בוקר והוא נמצא במרחק הליכה מפארק המים. המלון מאוד מתאים מבחינת המחיר ואופצית החדרים שלו ללינה עם ילדים. מחיר ללילה מתחיל מ-200 יורו בעונה.
תמונה מהאינסטגרם של המלון:

3. מלון פלדיום

עוד מלון 5 כוכבים נהדר ונחשב לאחד הפופלרים ביותר ברודוס בקרב ישראלים. הלינה הבסיסית במלון היא על ארוחת בוקר בלבד. נמצא במרחק של קילומטר מפארק המים ויש לו חדרים מפוארים במיוחד. בנוסף תהנו במקום ממרכז ספא וברים, מסעדות (בתשלום נוסף). נחשב לאחד הטובים בעיר גם על פי חוות הדעת. מחיר ללילה בעונה מתחיל מ-200 יורו.

בדקו והשוו חדרים דרך בוקינג בדקו והשוו חדרים דרך אגודה בדקו והשוו חדרים דרך קיאק
תמונה מהאינסטגרם של המלון:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Rodos Palladium (@rodospalladium)

4. מלון אקספורס

מלון בדרגה של 4 כוכבים ששוכן כ-400 מטרים בלבד מפארק המים הגדול של רודוס. במלון תמצאו בנוסף כ-2 בריכות שחייה. מסעדות (בתוספת תשלום), חדר כושר ואף חוף, המחירים יחסית נוחים. מחיר ללילה בעונה מתחיל מ-180 יורו.

בדקו והשוו חדרים דרך בוקינג בדקו והשוו מחירים דרך אגודה בדקו והשוו מחירים דרך קיאק

תמונה מהאינסטגרם של המלון:

מלונות ברודוס עם פארק מים – שורה תחתונה

אזור פארק המים פליראקי שנמצא ברודוס נחשב לאחד המבוקשים בעיר למלונות ויש בו המון אופציות טובות. זכרו שבגלל שמדובר באזור מבוקש המלונות הטובים ביותר נתפסים במהירות חודשים רבים לפני הקיץ. לכן מומלץ לשריין את המקום שלכם על מנת לשמור חדר. זכרו שיש בחלק מהאופציות אפשרות להזמנה עם תאריך ביטול.

4.8/5 - 32 הצבעות

כתבות אחרונות

Back to top button