אטרקציות ברודוס

שבע המעיינות ברודוס

אטרקציית טבע כיפית וחביבה במיוחד ברודוס היא מסלול שבע המעיינות המיוחד, הבאנו עבורכם את כל המידע שצריך להכיר במקום, מה רואים וטיפים למטייל באזור ששווה לכם לדעת !

שבע המעיינות ברודוס מסלול ומידע

שבעת המעיינות (Epta Piges ביוונית) הם קבוצה של שבעה מעיינות טבעיים הנמצאים באי רודוס ונחשבים למאוד מתויירים. המעיינות ממוקמים באזור קליתאה – Kallithea, פרבר של האי רודוס, ומהווים אטרקציה תיירותית פופולרית בשל היופי הטבעי ומשמעותם ההיסטורית.

שבעת המעיינות ממוקמים באזור ירוק מיוער וניזונים מאקוויפרים תת קרקעיים. לכל מעיין מאפיינים ייחודיים משלו, כאשר חלקם מייצרים מים צלולים וקרים ואחרים מייצרים מים חמים יותר ומעט מינרלים. יש הטוענים שיש למים מהמעיינות יש תכונות טיפוליות ומאמינים שיש להם השפעות מרפאות על מחלות שונות.

ההיסטוריה של המקום

לאזור יש היסטוריה ארוכה מימי קדם. לפי האגדה, המעיינות נוצרו על ידי האל אפולו, שהשתמש בכוחותיו כדי ליצור את המעיינות כמתנה לתושבי רודוס. בימי קדם נחשבו המעיינות לקדושים ושימשו למטרות טיפוליות וטקסיות.

בהיסטוריה עדכנית יותר, אזור הנביעה היו יעד פופולרי עבור תיירים ומקומיים כאחד. האזור סביב המעיינות פותח בשנות ה-20 וה-30 של המאה ה-20, ונבנו מספר שירותים, ביניהם מלון, בריכת שחייה ובית קפה. המעיינות ממשיכים להיות יעד תיירותי פופולרי כיום,  ובטיול שמה תוכלו להנות מהיופי הטבעי של האזור תוך ניצול השירותים השונים שנבנו בסביבה, כמו גשרים ושבילים.

בנוסף להיותם יעד תיירותי פופולרי, שבעת המעיינות הם גם חלק חשוב מהזהות התרבותית וההיסטורית של רודוס. המעיינות מופיעים במיתוסים ואגדות מקומיות רבות, ומילאו תפקיד משמעותי בהיסטוריה של האי.

אז שווה לבקר ב-7 המעיינות של רודוס ?

למרות הפופולריות והמשמעות ההיסטורית שלהם, שבעת המעיינות התמודדו עם כמה אתגרים בשנים האחרונות. האזור שמסביב לפארק חווה התפתחות משמעותית, שהובילה לחששות סביבתיים ולהידרדרות היופי הטבעי של האזור. כמו כן, המעיינות נפגעו מניצול יתר של משאבי מים, מה שהוביל לירידה בנפח המים שהן מייצרים

אף על פי האתגרים הללו, שבעת המעיינות נותרו יעד פופולרי ואהוב על תיירים ומקומיים כאחד. היופי הטבעי והמשמעות ההיסטורית שלהן הופכים אותן  לחלק ייחודי ויקר ערך מהאי רודוס, ונערכים מאמצים לשמר ולהגן על האזור למען הדורות הבאים.

להלן מפת הגעה למקום: 

כתובת: Seven Springs, Taverna Epta Piges, Kolympia

שעות פתיחה: 10:00-23:00

5/5 - 5 הצבעות

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button