אטרקציות ברודוס

אנתוני קווין – אזור החוף של רודוס הכי מיוחד באי !

מפרץ אנתוני קווין רודוס

הוא מפרץ קטן ומוגן הממוקם בחוף הצפוני של האי היווני רודוס. הוא נקרא על שמו של השחקן המפורסם אנתוני קווין, שהיה בעל וילה באזור והיה מבקר תדיר במפרץ.

המפרץ מוקף בצוקים וביערות אורנים, וניתן להגיע אליו רק בסירה או ברגל. זהו יעד פופולרי לשחייה ושנורקלינג, שכן המים הצלולים הם ביתם של מגוון של חיים ימיים. החוף קטן, עם חול דק וכמה כסאות נוח זמינים למבקרים.

יש טברנה קטנה הממוקמת על החוף, המגישה מגוון מנות ומשקאות יוונים מסורתיים. האווירה נינוחה וידידותית, והבעלים ידוע באירוח שלו.

למרות גודלו הקטן, למפרץ אנתוני קווין יש היסטוריה עשירה. האזור היה פעם ביתו של כפר קטן, ועדיין ניתן לראות שרידי מבנים עתיקים בגבעות שמסביב. המפרץ היה גם מקום פופולרי עבור מבריחים, שהשתמשו בו כדי להכניס סחורות לאי.

כיום האזור הוא מקום שליו וציורי, הידוע בתפאורה היפה ובמימיו הצלולים. זהו יעד פופולרי בקרב תיירים ומקומיים כאחד, שבאים להירגע וליהנות מהיופי הטבעי של האזור.

מלונות באזור אנתוני קווין רודוס

יש מגוון רחב של מלונות באזור של אנתוני קווין ברודוס, מומלץ לשריין מוקם מראש כי זה אזור מאוד מבוקש. הבאנו לכם רשימה של מלונות מומלצים דרך בוקינג עם דילים מיוחדים ללינה באזור ששווה להכיר דרך הקישור המצורף מתחת לטקסט זה:



Booking.com

שורה תחתונה

מדובר באחד מהחופים היפים ביותר שיש לאי רודוס להציע, ניתן לפגוש בו אנשים מכל הסוגים, יש בו טברנה נהדרת והוא אזור מומלץ מאוד לביקור באי ליום חוף מושלם של שמש ואווירה פסטורלית.

צירפנו לכם גם מפה של הגעה למקום, דרך המפות של גוגל לניווט מדויק:

 

 

4.9/5 - 15 הצבעות

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button