מגזין רודוס

איים ליד רודוס – רשימת איים מומלצים לטיול בקרבת רודוס!

יש המון איים ליד רודוס ובאזור שלו ששווה להכיר ולמעשה טיול במקום המיוחד יכול להציע הרבה מעבר לחופשת בטן גב רגילה. הכנו עבורכם רשימה מיוחדת של כל האיים הכי שווים לטיול בקרבה של רודוס, מה יש בהם וטיפים חשובים!

איים ליד רודוס – הרשימה המלאה:

יוצאים לדרך, זו הרשימה שאתם צריכים להכיר!

סימי – Symi: אחד האיים הקטנים והמוכרים ביותר שנמצאים ליד רודוס, אי יפה וציורי הממוקם רק כמה קילומטרים צפונית לרודוס. הוא ידוע בחופים היפים, בנמל המקסים ובבתים הצבעוניים שלו. האי הוא גם ביתו של מנזר המלאך מיכאל פאנורמיטיס, אטרקציה תיירותית פופולרית.

טילוס – Tilos: הוא אי קטן הממוקם ממזרח לרודוס. הוא ידוע ביופיו הבתולי ובחופים המבודדים. האי הוא ביתם של מספר חורבות עתיקות, כולל כנסיית פאנאגיה, שראשיתה במאה ה-6.

קסיטלזורו – Kastellorizo: ​​​​הוא אי קטן הממוקם מדרום מזרח לרודוס. זוהי הנקודה המזרחית ביותר של יוון וידועה במים הצלולים והבתים המקסימים שלה בצבעי פסטל. האי הוא ביתם של המערה הכחולה, סדרה של מערות ים הפופולריות בקרב תיירים.  הוא ידוע בנמל הציורי ובבתים המקסימים שלו. באי שוכנת כנסיית אגיוס גאורגיוס, שהיא אטרקציה תיירותית פופולרית.

ניסירוס – Nisyros: ניסירוס  אי נהדר  שיש בו גם המון חופים, במעיינות החמים, ובהר הגעש הפעיל של שטיינטיפ, שהוא אטרקציה תיירותית פופולרית. האי הוא גם ביתם של כנסיית Panagia Spiliani, יעד תיירותי פופולרי שמגיעים אליו תיירים נוצריים מכל העולם.

קרפאתוס – Karpathos: קרפאתוס הוא אי גדול יחסית הממוקם מדרום מזרח לרודוס.  ידוע בחופים היפים שלו, בכפרים המסורתיים ובעיר העתיקה של ארקאסה, שהיא יעד תיירותי פופולרי. באי שוכנת גם כנסיית אגיוס ניקולאוס, שהיא אטרקציה תיירותית פופולרית.

מה עוד צריך לדעת ?

בנוסף לאיים אלו, יש עוד הרבה איים קטנים יותר שנמצאים ליד רודוס שכדאי לבקר בהם, כמו אגאתוניסי, אלימיה וארקי. בשורה התחתונה , האיים הסמוכים לרודוס מציעים מגוון מגוון של אטרקציות ופעילויות למבקרים, כולל חופים יפים, אתרים היסטוריים וכפרים מקסימים.

ברודוס יש גם מגוון רחב של מאכלים נהדרים ויוון בכללותה מתמחה בייצור של: דבש, שמן זית, מגוון רחב של סוגית גבינות, ערמונים, סוגי מאפים, שווארמות (החירוס הידוע), ירקות ועוד.. חשוב לדעת שהתוצרת לרוב היא מקומית לחלוטין!

4.9/5 - 30 הצבעות

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כדי לכם גם לראות
Close
Back to top button