אטרקציות ברודוס

קליתאה – החוף המיוחד והנסתר של רודוס !

חוף קליתאה (Kallithea) הוא יעד תיירותי פופולרי הממוקם באי רודוס ביוון. הוא ידוע במים הצלולים שלו, בחוף חולי משובח ובסביבה היפה. החוף ממוקם כ-8 קילומטרים מהעיר רודוס, וניתן להגיע אליו בקלות באוטובוס או במונית. יש מגוון של שירותים זמינים בחוף , לרבות כסאות נוח, שמשיות ושמשיות חוף להשכרה, כמו גם מגוון פעילויות ספורט מים. באזור יש גם מספר מסעדות ובתי קפה, בהם יכולים המטיילים ליהנות מארוחה או משקה תוך שהם סופגים את הסביבה היפה.

חוף קליתאה רודוס אטרקציות וטיפים

החוף ממוקם באזור Kallithea, הידוע במרחצאות התרמיים ובמתקני הספא שלו. המרחצאות התרמיים נבנו בתחילת המאה ה-20 והיו מקום פופולרי עבור תיירים ומקומיים כאחד. כיום, המרחצאות התרמיים הם עדיין אטרקציה מרכזית, כאשר מבקרים מגיעים מכל רחבי העולם כדי לחוות את היתרונות הטיפוליים של המים החמים והעשירים במינרלים.

החוף עצמו הוא רצועה ארוכה של חול עדין וזהוב המשתפל בעדינות אל המים הצלולים של הים האגאי. החוף מתוחזק היטב ויש בו מספר שירותים למבקרים, כולל כסאות נוח, שמשיות וכיסאות חוף. יש גם מספר מסעדות ובתי קפה בקרבת מקום, שבהם המבקרים יכולים לחטוף ארוחה קלה או להירגע עם משקה קר.

בנוסף לשחייה ושיזוף, ישנן מספר פעילויות נוספות שמבקרים יכולים ליהנות בחוף קליתאה. אלה כוללים שנורקלינג, צלילה והשכרת סירות. ישנם גם מספר בתי ספר לצלילה באזור, מה שמקל על המבקרים לחקור את העולם התת ימי.

מלונות מומלצים בקליתאה רודוס

אזור קליתאה נחשב לפופלרי מאוד ללינה ויש בו שלל מלונות נהדרים, הבאנו לכם את המלונות הכי מומלצים על ידי ישראלים ומבקרים על בסיס מתקנים, אוכל, בריכות, ספא וקרבה למרכז:

1. מלון הליה קליתאה – 5 כוכבים

מלון חביב מאוד ובמחיר יחסית זול על ובקוסנפט של הכל כלול. המלון שוכן על החוף ומציע מתקני ספא, מסעדה ומרכז כושר. הוא לא נחשב במפוארים של מלונות רודוס, אך התמורה למחיר בו היא לא רעה בכלל.

 

מיקום: Kallithea

דירוג ממוצע: 8.0

מחיר ממוצע ללילה לזוג: החל מ-800 ש”ח.

 

לבדיקת זמינות חדרים במלון הליה לחצו כאן >

2. מלון עדן רוק הכל כלול קליתאה – 5 כוכבים

מלון 5 כוכבים מרשים מאוד שיושב ממש על החוף. יש אופציה של אירוח או על בסיס פנסיון מלא או הכל כלול. ניתן להזמין חדרי סוויטה עם כניסה לבריכה משותפת ישירות מהחדר עצמו. יש מסעדות יוקרתיות בתוך המלון עצמו וטברנה חביבה בחוף המלון שמתחוזק היטב, הוא נמצא במרכז העניינים ומומלץ בקרב ישראלים רבים.

לבדיקת זמינות חדרים במלון עדן רוק לחצו כאן >

מיקום: Kallithea

דירוג ממוצע: 8.6

מחיר ממוצע ללילה לזוג: החל מ-1,500 ש”ח.

אזור החוף המיוחד של מלון עדן רוק:

 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

 

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Eden Roc Resort‎‏ (@‏‎edenrocresort‎‏)‎‏

3 מלון פלדיום – 5 כוכבים

המלון לא נמצא בקליתאה אלה בפליראקי שזה מרחק של 5 דקות נסיעה. הוא נחשב מדורג גבוה מאוד ונחשב למאור פופלרי בקרב מטיילים מישראל. ניתן להזמין חדרים על בסיס ארוחת בוקר, חצי פנסיון, או פנסיון מלא. החדרים של המלון מעוצבים נהדר, יש המון בריכות, מסעדות, מתקנים לזוגות וגם לילדים והוא ממש מול הים.

לבדיקת זמינות חדרים במלון פלדים לחצו כאן >

מיקום: Faliraki – Kallithea beach

דירוג ממוצע: 9.0

מחיר ממוצע ללילה לזוג: החל מ-1,400 ש”ח.

החוף בשורה התחתונה

אחד הדברים הטובים ביותר בחוף הוא מיקומו. הוא נמצא במרחק נסיעה קצר בלבד מהעיר רודוס, מה שמאפשר להגיע אליו בקלות מרוב חלקי האי. יש גם מספר אפשרויות תחבורה ציבורית זמינות, כולל אוטובוסים ומוניות, מה שמקל על ההגעה אל החוף וממנו.

בסך הכל, חוף קליתאה הוא יעד נהדר לכל מי שמחפש להירגע ולהירגע על חוף יפהפה. בין אם אתם מעוניינים לשחות, להשתזף או פשוט לספוג את הסביבה המדהימה, זה המקום להיות בו.

 

מפת הגעה לחוף:

 

4.9/5 - 10 הצבעות

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button