מגזין רודוס

מלונות יוקרה ברודוס – 5 מלונות שכדאי לכם להכיר

מלונות יוקרה ברודוס המלצות

רודוס הוא אי נהדר שמציע מגוון רחב של מלונות יוקרה וריזורטים נהדים, מעבר למלונות האי ידוע בהיסטוריה העשירה שלו, החופים היפים וציוני הדרך העתיקים שלו. אם אתם מחפשים חופשה יוקרתית באי המדהים הזה, ישנם מספר מלונות יוקרתיים המציעים שירותים ושירותים יוצאי דופן. להלן שבעה מלונות יוקרה ברודוס שאולי תרצו לשקול בטיול הבא שלכם:

1. מלון לינדוס בלו

ממוקם בכפר המקסים לינדוס, מלון זה מציע שילוב של ארכיטקטורה יוונית מסורתית ומתקנים מודרניים. במקום האירוח יש ספא, מרכז כושר ומספר בריכות שחייה, כמו גם מגוון אפשרויות לסעודה. חדרי האירוח והסוויטות מרווחים ומעוצבים בצורה מסוגננת, ורבים מהם מציעים נופים של הים האגאי, המלון הוא מלון למבוגרים בלבד. לבדיקת זמינות חדרים למלון לחצו כאן.

2. מלון איתריום

ממוקם על החוף המזרחי של רודוס, אתר נופש מפואר זה מציע מגוון שירותים, לרבות ספא, מרכז כושר ומספר בריכות שחייה. במקום האירוח יש מגוון אפשרויות לסעודה, לרבות מסעדה על החוף ובר על הגג עם נוף פנורמי. חדרי האירוח והסוויטות מרווחים ומעוצבים באלגנטיות, וכפר הנופש מציע גם וילות עם בריכות פרטיות. לבדיקת זמינות חדרים למלון לחצו כאן.

3. מלון פלדיום

עוד מלון יוקרה נהדר ברודוס בדרגה של 5 כוכבים ועם עיצוב שקשה להשאר אדישים  אליו, בריכות נהדרות לקו החוף, מרכז בריאות וספא וגם חדרים מפנקים, הלינה היא על בסיס ארוחת בוקר, או פנסיון מלא. לבדיקת זמינות חדרים למלון לחצו כאן.

4. מלון אולימפיק

כ-4 וחצי קילומטר בלבד ממרכז העיר רודוס באזור איקסיה שוכן מלון אולימפיק, מלון בדרגת 5 כוכבים הכל  כלול. במלון מסעדות נהדרות, מגרשים, בריכות ומרכז ספא מטופח. לבדיקת זמינות חדרים במלון לחצו כאן

5. מלון אפולו

נמצא באזור פליארקי.המלון נמצא על החוף ואפשר להזמין כמה סוגי חדרים וגם על קונספט של הכל כלול, או רק ארוחת בוקר. יש מסעדות, מרכז ספא ונוף עוצר נשימה.. לבדיקת זמינות חדרים למלון לחצו כאן.

איך נבחר מלון יוקרתי בעיר?

חשוב לזכור שלרודוס יש שפע של מלונות ומאוד חשוב להבין מה האזור בו אנחנו רוצים לשכון ומה סוג החופשה אותה אנחנו רוצים. האם אנחנו רוצים חופשה ליד העיר ובמרכז העניינים? אולי בעצם אזור שקט ורק להנות ממתקני המלון, או שבכלל להיות על הים לחופשה מול השמש – שתענו על התשובות האלה יהיה לכם קל יותר לבחור המלון שתרצו לסגור 🙂

מלונות יוקרה מומלצים ברודוס שורה תחתונה

העיר מציעה המון אופציות לינה יוקרתיות וחשוב לדעת להנות מכל מלון שמגיעים, כי באמת רובם באמת פשוט מלונות מצוינים.

לא משנה באיזה מלון יוקרה תבחרו, לרודוס יש המון מה להציע מבחינת תרבות, היסטוריה ויופי טבעי. מציוני הדרך העתיקים של העיר רודוס ועד לחופים המדהימים של החוף של האי, יש משהו לכל אחד ליהנות באי היווני היפה הזה.

 

4.9/5 - 22 הצבעות

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button