מגזין רודוס

רודוס לצעירים – ככה תעשו חופשה בווייב טוב!

רודוס הוא אי שמתאים לחופשה גם לצעירים שבניכם והכנו עבורכם מדריך טיול ייעודי על הדברים שאתם יכולים לעשות כדי לחוות את האי בדיוק כמו שצריך. כל ההמלצות על מקומות בילוי, מסיבות, אוכל והחוויה שהאי הקסום יכול לתת לכם!

אטרקציות ברודוס לצעירים

אחת האטרקציות המרכזיות ברודוס היא העיר העתיקה והיא נהדרת לכל הגילאים מדובר על אתר מורשת עולמית  המהווה בית לעיר מימי הביניים רודוס. העיר העתיקה מוקפת חומה שהשתמרה היטב, והיא מלאה ברחובות צרים, מבנים אלגנטיים וכיכרות מקסימות. מומלץ מאוד לבקר את ארמון המאסטרים הגדולים, את רחוב האבירים ואת המוזיאון היהודי שנמצא בקרבת מקום.

אטרקציה פופולרית נוספת היא חוף רודוס, המציע מגוון רחב של פעילויות כמו שחייה, שיזוף וגלישת רוח. כמה מהחופים הפופולריים ביותר הם חוף פליראקי, חוף צמביקה ומפרץ אנתוני קווין.

חיי לילה לצעירים ופעילויות.

לאוהבי חיי הלילה, יש הרבה ברים, מועדוני לילה ומסעדות ברודוס הנותנים מענה לצעירים. כמה מהיעדים הפופולריים ביותר הם פליראקי, איקסיה והעיר רודוס (מרכז העיר).

העיר מציעה גם מגוון פעילויות שונות כגון טיולי הליכה, רכיבה על אופניים ושייט. תוכלו  לבקר ולראות את היופי הטבעי של האי על ידי טיול רגלי בפארק הלאומי רודוס, או על ידי השכרת אופניים ורכיבה עליהם לאורך החוף.

בנוסף, רודוס ידועה בהיסטוריה ובתרבות העשירה שלה. המבקרים יכולים לחקור את ההריסות העתיקות של האקרופוליס של רודוס, מקדש אפולו והקולוסוס של רודוס. למי שמתעניין בהיסטוריה של ימי הביניים של האי, ארמון המאסטרים הגדולים הוא אטרקציה שחובה לראות.

מלונות מומלצים ברודוס לצעירים

מעבר לכך שלעיר יש חיי לילה נהדרים היא יודעת להציע גם מלונות שיכולים להתאים לצעירים, להלן 4 מלונות ששווה לכם לשקול בחופשה שלכם ברודוס:

1. מלון קקטוס

מעבר לשם הישראלי שלו שכונלנו נתחבר אליו המלון הוא בדרגת 4 כוכבים ונמצא בעיר רודוס עצמה. מציע בריכה, בר וקרוב מאוד לחוף ים. הוא במחיר זול, נותן תמורה טובה למחיר ופופלרי מאוד בקרב ישראלים

לבדיקת זמינות חדרים במלון קקטוס לחצו כאן

2. מיסטיס גרנד הוטל

בין המלונות הטובים ביותר שיש לרודוס להציע והוא לא הכי יקר, מדובר על מלון 5 כוכבים עם 3 בריכות, מרכז ספא, הכל כלול, 5 מסעדות ללא תוספת תשלום, במרכז העיר ליד אזורי המועדונים. מאוד קשה למצוא חדר פנוי בקיץ עקב הפופלריות של המלון ואנחנו ממליצים בחום!

לבדיקת זמינות חדרים במלון מיסטיס לחצו כאן

3. מלון ריברה

מלון שנמצא ליד המיסטיס ובאזור הפאבים והעיר העתיקה. מדובר על מלון די סטנדרטי ולא יוקרתי, אך זול במיוחד שנותן תמורה טובה למחיר ומתאים למי שרוצה לטייל בעיר, ללכת לפאבים ולחסוך כסף על לינה

לבדיקת זמינות במלון ריברה לחצו כאן

4. מלון אלית

מלון 4 כוכבים שנמצא במרכז העיר רודוס קרוב להכל במרחק הליכה, מחיר זול ויש גם בריכה ושירות די טוב בקבלה.

לבדיקת זמינות חדרים במלון אלית לחצו כאן

בשורה התחתונה

האי נהדר לטיול לחבר’ה צעירים ויש המון מה לעשות בו! חשוב מאוד לשריין מלון מראש כי בשיא העונה יש עומס גדול באי. המסעדות, אתרי הנופש, החופים, הופכים את רודוס לאחד מהאתרים הטובים ביותר לטיול ביוון בין אם אתם צעירים, או מבוגרים.

5/5 - 12 הצבעות

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button