מלונות ברודוס

מלון לה מרקיז רודוס

מלון לה מרקיז רודוס

מלון לה מרקיז שנמצא ברודוס הוא מלון חמישה כוכבים באי היווני רודוס. זהו מלון מפואר עם היסטוריה עשירה ומיקום מצוין, השוכן על שפת הים האגאי.

המלון פתוח מאז 1974 והוא נבנה במקור כבית מגורים פרטי למשפחתו של הרוזן ג’ון דה רובילנט. הוא הפך למלון יוקרתי בשנת 2007 לאחר שיפוצים נרחבים שנעשו כדי לעדכן אותו לסטנדרטים עכשוויים.

כתבות אחרונות

מלון לה מרקיז רודוס זכה בפרסים יוקרתיים רבים, כולל נבחר כאחד המלונות הטובים באירופה על ידי Condé Nast Traveller.

המלון פועל מסוף שנות ה-70 והוא ממוקם על חוף הים של רודוס. יש בו בסך הכל 190 חדרים, רובם עם נוף לים, ורבים מחוברים לסוויטות עם בריכות פרטיות. אחד המאפיינים הפופולריים ביותר של מלון זה הוא הספא שלו המציע טיפולים רבים ושונים להנאת האורחים.

המלון זכה בפרסים יוקרתיים רבים לרבות “המלון הטוב ביותר ביוון” ב- 2015, 2016 ו-2017 באתר Tripadvisor, על הסטנדרטים הגבוהים של שירות ואירוח.

מלון לה מרקיז תמונה מאינסטגרם:

דילים והזמנת חדרים למלון לה מרקיז

ניתן להשיג הזמנות למלון ממגוון מקומות ברשת, הבאנו לכם 3 מקומות לביצוע השוואת מחירים שחלקם בעלי מנוע חיפוש כמעט בכל האתרים, מומלץ לבצע השוואה לפני שמזמינים.

כמו כן זכרו כי מדובר במלון מאוד פופלארי ברודוס, על כן כדאי לשריין אליו מקום מראש!

לבדיקת זמינות חדרים דרך אתר Agoda לחצו כאן

לבדיקת זמינות חדרים דרך אתר Booking לחצו כאן

לבדיקת זמינות חדרים דרך Kyak לחצו כאן

שורה תחתונה

המלון נחשב למאוד פופלארי ובין הוותיקים שיש לרודוס להציע, המחירים בו נחשבים יחסית נמוכים לתמורה שמקבלים וכמעט תמיד שתגיעו אליו יצא לכם לראות ישראלים.

עוד מידע כללי על המלון

La Marquise Luxury Resort Complex

אתר הנופש לה מרקיז נחשב לאחד המובילים באי רודוס ונחשב פופולארי במיוחד בקרב הקהל הישראלי. עיצוב המלון ייחודי מאוד כאשר בריכות מים מקיפות את מבני המון ואלו נושקים ממש לחוף הים. אמנם מחירי אתר הנופש אינם זולים במיוחד אך אם אתם מחפשים החזר על השקעה, המלון הוא אחד מהמומלצים והטובים שתמצאו.

 

ביקורות ודירוגים

אם חשבתם להזמין חבילת נופש לאי רודוס , אז מלון לה מרקיז הוא אתר של 5 כוכבים. ביקורות הגולשים מאוד עקביות בדירוגו כאתר נופש מעולה מכל בחינה שהיא. אתר הטיילים הפופולרי TripAdvisor הכריז על לה מרקיז כמלון מעולה וגם הגולשים באתר Booking קבעו פה אחד שמדובר בחוויית נופש נדירה בנפלאותיה.

מה תמצאו במלון

גולת הכותרת של אתה לה מרקיז היא המגוון המרהיב של בריכות השחייה במתחם: בריכות חיצוניות, בריכת תינוקות, 25 בריכות פרטיות, בריכות מים מתוקים ועוד. לה מרקיז מציע גם שירותים עסקיים, חדרי ישירות ושירותי לימוזינה למי שמגיע לאזור בשביל ביזנס. מי שמגיע כדי להתפנק – יוכל ליהנות מספא מפואר ורב שירותים, כולל עיסוי וחדר כושר ואפילו מעצב שיער. בנוסף, אפשר למצוא באתר הנופש בית קפה, בר בריכה ואת מסעדת דה וינצ’י המצויינת בה אפשר גם לבקש התאמות מיוחדות לתפריט.

מיקום

מלון לה מרקיז ממוקם בחוצות העיר רודוס, כך שמרחק קצר של 10 ק”מ עומד בינכם ובין האטרקציות הנפלאות של העיר השוקקת: ארמון האבירים, מרכז העיר השוקק, הנמל והעיר העתיקה. מלון לה מרקיז ניצב באמצע הדרך בין העיר רודוס לעיירה פאליקרי, שידועה בפארק המים הענק והמגוון שלה, כך שגם לשם יהיה קל להגיח. הדובדבן על הקצפת הוא העובדה שהמלון נמצא במרחק של 15 דקות משדה התעופה – גם במושגים הקצרצרים של רודוס, זה ממש קרוב.

החיסרון הכי בולט של מלון לה מרקיז הוא המרחק מהעיר. אם אתם מתכוונים לשכור מכונית, המרחק אינו שיקול – אבל אם בניתם על טיול רגלי או בתחבורה ציבורית – קחו בחשבון את המרחק מאתרים אורבניים יותר. אם אתם מגיעים לנופש ומתכוונים לזוז רק מספיק רחוק כדי להגיע אל המרגריטה – הגעתם למקום הנכון.

המלון נמצא גם לא רחוק מפארק המים של פליארקי.

https://www.google.com/maps/place/La+Marquise+Luxury+Resort+Complex/@36.3690185,28.2187728,15z/data=!4m2!3m1!1s0x0:0x3a6670a70fa5bf4e?sa=X&ved=2ahUKEwicw_6x6aj7AhVlIMUKHWpaBNkQ_BJ6BAh7EAU

עוד מידע כללי על המלון

תמונת המלון: אתר בוקינג.

5/5 - 2 הצבעות

חוות דעת טרוול יוון

מיקום - 8.7
אוכל והסעדה - 9.3
שירות, חדרים ותחזוקה - 9.2
תמורה למחיר - 9.2

9.1

סך הכל ניקוד

מלון לה מרקיז ברודוס הוא מלון שנותן את כל מה שהישראלים אוהבים, אוכל, בידור, שתייה והמון בריכות ומרכזי ספא מפוארים, הוא במיקום מצוין ונחשב לאחד המלונות הטובים ביותר שיש לרודוס להציע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button