אטרקציות ברודוס

גבעת פילרימוס – היעד התיירותי המיוחד של רודוס !

גבעת פילרימוס רודוס

גבעת פילרימוס (filerimos hill) היא יעד תיירותי פופולרי הממוקם באי רודוס ביוון. הוא ידוע בנופים היפים של הים האגאי והאזור הכפרי שמסביב, כמו גם בהיסטוריה העשירה ובמשמעות התרבותית שלו.

ממוקמת במרחק קצר מהעיר רודוס, פילרימוס היל נגישה בקלות באמצעות רכב או תחבורה ציבורית. הגבעה נקראת על שם העיר העתיקה יאליסוס, ששכנה בעבר על מדרונותיה. יאליסוס הייתה אחת משלוש הערים העתיקות שהרכיבו את האי רודוס, יחד עם לינדוס וקמירוס.

הגבעה  היא ביתם של מספר אטרקציות היסטוריות ותרבותיות, כולל מנזר פילרימוס, אשר נבנה במאה ה-15 על ידי אבירי סנט ג’ון. במנזר נמצא מוזיאון המציג את ההיסטוריה והתרבות של האי, כמו גם מספר ציורי קיר יפהפיים ויצירות אמנות אחרות.

בנוסף למנזר, פילרימוס היא גם ביתם של שרידי אקרופוליס עתיק, שהיה פעם מרכז העיר יאליסוס. מאמינים שהאקרופוליס נוסד במאה ה-7 לפני הספירה והיה מוקד חשוב של מסחר ומסחר בימי קדם.

אחת האטרקציות הפופולריות ביותר בגבעת פילרימוס היא צלב פילרימוס, שהוקם בתחילת המאה ה-20 כדי להנציח את שחרור האי מהאימפריה העות’מאנית. הצלב ניצב בראש הגבעה ומציע נוף פנורמי של האזור שמסביב.

פילירימוס בשורה התחתונה

היא יעד פופולרי למטיילים וחובבי טבע, שכן היא מהווה בית למספר שבילים המציעים נופים עוצרי נשימה של הים האגאי והאזור הכפרי שמסביב. המבקרים יכולים ליהנות גם מפיקניקים ופעילויות חוצות על הגבעה, מה שהופך אותה למקום נהדר לבלות בו יום בשמש.

לסיכום, גבעת פילרימוס היא יעד חובה לכל מי שמבקר באי רודוס. עם ההיסטוריה העשירה שלו, המשמעות התרבותית והיופי הטבעי המדהים שלו, הוא מציע משהו לכולם ומהווה פנינה אמיתית של הים האגאי.

צירפנו עבורכם מפת הגעה למקום דרך המפות של גוגל בקישור המצורף:

 

4.8/5 - 22 הצבעות

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כדי לכם גם לראות
Close
Back to top button