מגזין רודוס

קניות ברודוס – רשימת מקומות השופינג הכי שווים בעיר !

קניות ברודוס

אם אנחנו מחפשים קניות ברודוס, יש לעיר המון מה להציע ומגוון רחב של דברים שונים ומיוחדים. יש הרבה חנויות שיש בהן רהיטים וכלי מטבח. אתהם יכולים למצוא בגדים ונעליים בחנויות הבגדים הרבות ברודוס . יש גם חנויות מיוחדות רבות ברודו שיש בהן פריטים כמו תכשיטים ומזכרות.

הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות כשאתם הולכים לקניות הוא להכין רשימה של מה שאתם צריכים. זה יעזור לעקוב אחר מה שאתם קונים כדי שזה לא ילך לאיבוד או יישכח בחנות. זה גם יעזור להימנע מהוצאת יותר מדי כסף על דברים שאתם לא צריכים.

אז בואו נצא לדרך ונכיר את הרשימה המלאה של כל אזורי הקנייה ברודוס!

כיכר קפריסין – Cyprus Square

נחשבת לאחת מאזורי הקנייה הפופולריים ביותר והיא במרכז רודוס, במקום תוכלו למצוא גם תיירים וגם מקומיים, בכיכר יש חנויות בוטיק מיוחדת, מסעדות, חנויות תכשיטים וגם מותגים מוכרים.

מרכז קולימביה

אם יש לכם מצב רוח לשופינג טוב, מרכז קולימביה ברודוס זה היעד בשבילכם, העיירה הקטנה עמוסה בהמון חנויות, בתי קופה וגם מסעדות. תוכלו למצוא שלל דברים כמו: מוצרי קוסמטיקה, אוכל וסופרמקטים, מסעדות, בגדים, אבזירי חוף, צעצועים וגם חנויות מזכרות יווניות טיפוסיות. הנוף הייחודי של הכיכר והשבילים המסודרים והמוצלים הופכים את המקום לאחד ממרכזי הבילוי לתיירים ברודוס, מומלץ לנוח באזור רחוב האקליפטוס שמה ניתן לסעוד את לבבכם במסעדות יווניות טעימות.

לינדוס

אי אפשר לציין מקומות שוק נהדרים ברודוס בלי להזכיר את העיירה ההיסטורית לינדוס שנמצאת במרחק של 40 דקות נסיעה ממרכז העיר. בלינדוס תוכלו למצוא עשרות חנויות שמוכרות מוצרים עבודת יד – הכי מיוחדים שיש ברודוס. מסעדות נהדרות על טהרת האוכל היווני, כלי חרס עתיקים, חנויות של משקאות אוזו, בדים מיוחדים, גלריות ועוד ועוד.. היעד הוא חובה לכל מי שמגיע לרודוס בפעם הראשונה.

לקריאה נוספת על לינדוס בכתבה: לינדוס

שוק העיר העתיקה של רודוס

עוד מקום נהדר להסתובב בו ברודוס לחווית קניה שלא נגמרת זה ללא ספק העיר העתיקה. מעבר למיצגים ההיסטורים שהעיר מציגה, תוכלו לגלות במקום מגוון בלתי נגמר של חנויות ומסעדות. חלקן עם עבודות של אמנים ומוצרים שיכולים לעלות מאות דולרים וחלקם גם חיקויים פשוטים במחירי בדיחה. לא מומלץ להתווכח יותר מדי על המחירים, פשוט עברו לחנות הבאה ותמצאו בזול יותר, גם זה יעד חובה בעיר.

מומלץ עבורכם – הזמינו כרטיסים ל-3 האטרקציות הכי טובות ברודוס:

איזה מוצרים פופלריים נהוג לקנות ברודוס?

אלה הם המוצרים שצריך להכיר לפני שיוצאים לשופינג בעיר:

  • שמן זית: רודוס מפורסמת בשמן הזית האיכותי שלה, המופק ממטעי הזיתים הרבים של האי. חפשו בקבוקי שמן זית כתית מעולה לקחת לארץ.
  • דבש: לאי יש מסורת עתיקה של גידול דבורים, ותוכלו למצוא דבש טעים העשוי מפרחי בר מקומיים בחנויות ובשווקים רבים.
  • יין: ברודוס יש מספר יקבים מצוינים המייצרים מגוון יינות אדומים, לבנים ורוזה.
  • קרמיקה: הכפר לינדוס ידוע מאוד ביצירות הקרמיקה שלו, המיוצרת בטכניקות ועיצובים מסורתיים. צלחות, קערות ואגרטלים מעוטרים בדוגמאות וצבעים מורכבים זמינים לקנייה.
  • בדים: האי ידוע מאוד גם בבדים שלו שנעשים בעבודת יד, ממפות שולחן, מפיות ושאר אריגים המעוטרים בדוגמאות ועיצובים עדינים.
  • תבלינים: ניתן למצוא מגוון תבלינים ועשבי תיבול בחנויות ובשווקים רבים. צנצנות של אורגנו מיובש, טימין ועשבי תיבול אחרים.
  • תכשיטים: תוכלו למצוא תכשיטים יפים עשויים מזהב, כסף ומתכות אחרות. טבעות, צמידים ושרשראות מעוטרים במוטיבים ועיצובים מקומיים.

מרכז קניות ברודוס מה הכי מומלץ ?

בשורה התחתונה יש ברודוס המון קניות ושדרות מיוחדות שניתן לקנות בהם דברים, התשובה לשאלה תלויה מאוד באופי שלכם, אם אתם טיפוסים של זארה ומותגים – החנויות של מרכז העיר מאוד יתאימו לכם. במידה ואתם מחובבי המזכרות, העיר העתיקה ולינדוס הם יעדי שוק נהדרים.

  • חסכו זמן וכסף – הזמינו מלונות ברודוס במבצע דרך אתר בוקינג:



Booking.com

4.9/5 - 25 הצבעות

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button